Nanny Preschool
Для малюків 4 – 6 років
Програма занять у клубі «ЕкоНяня»
Як досягається гармонійність та всебічність у розвитку наших дітей? Ми працюємо за комплексною інтегрованою авторською програмою розвитку дошкільнят «За небокраєм – небокрай», яка розроблена педагогами, методистами та психологами Сімейного Клубу «ЕкоНяня» та затверджена Київським університетом ім. Б. Грінченка і реалізує державний базовий компонент дошкільної освіти.

Програма охоплює усі основні напрямки гармонійного розвитку дитини:
Пізнавальний розвиток (знайомство з навколишнім світом, логіко-математичні знання);
Мовленнєвий розвиток (розвиток мовлення, читання, підготовка руки до письма, іноземна мова)
Художньо-естетичний та креативний розвиток (розвиток творчої уяви, знайомство із світом мистецтв, творча майстерня, музичне мистецтво та театральна майстерність)
Фізичний та валеологічний розвиток (фізична культура, валеологія, кінезіологія або нейройога)
Соціальний та психічний розвиток (групові заняття з психологом)
Організовуючи заняття за нашою програмою, ми створюємо умови для цілісного, комплексного сприйняття дитиною навколишнього світу.

Ми знаємо, що дитину цікавить усе навколо, і вона ставить безліч запитань. Для 3-4 річних малюків основне питання «Хто це? Що це?» ( Хто живе у норі? Що їсть бегемот?), для 4-5 річних – «Яке воно?» (Який овоч найсолодший? Які зачіски у тварин?), а для дітей старшої дошкільної групи – «Чому, як і навіщо це відбувається?», при цьому наголошується на «людському факторі»: яка користь від цього людині і яка шкода, і як людина впливає на дане явище. Ці запитання і покладені в основу Програми, що охоплює всі теми, потрібні дошкільняті для повноцінного розвитку.

Ми конструюємо такий процес, в якому протягом одного тижня діти разом з дорослими, шукаючи відповіді на певне питання, мають можливість вивчати задану тему з різних сторін на усіх заняттях.

Наприклад: Тема тижня – Рослини. Овочі. Фрукти.
Для вікової групи 3-4 роки питання тижня (або пізнавальна задача) такі: «З чого робиться обід?» Діти починають святкувати день народження ляльки (ведмедика, зайчика, і т.д.), а для того, щоб накрити на стіл, потрібно приготувати обід. На «природознавстві» малюки розбираються, із чого готуються різні страви, наприклад, борщ та компот, де беруться ці продукти. На «розвитку мовлення» вчаться спілкуватися у магазині, купуючи овочі та фрукти. На «природознавстві» дізнаються, де ростуть ці плоди і що потрібно для їх росту, знайомляться із казкою «Ріпка». На «математиці» рахують гостей, готуючись до святкового обіду, розливають, міряючи, компот. На кінець тижня, у підсумковий день, діти відповідають на запитання «З чого робиться обід?», використовуючи всі здобутті вміння та знання.

Для вікової групи 4-5 питання тижня – «Який овоч найсолодший?» Із самого питання зрозуміло, що діти порівнюватимуть овочі між собою та іншими плодами, вчитимуть їх назви. На «розвитку мовлення» велика увага приділятиметься підбору слів-ознак, складанню речень. На «природознавстві» досліджуватимуться вже і поле, і город, і сад, акцентуватиметься на ролі людини у вирощуванні рослин. На «математиці» з'явиться план городу і саду, малюки «садитимуть» дерева та «сіятимуть» насіння, порівнюватимуть за масою зібрані плоди.

Для вікової групи 5-6 років «Як виростити найсмачніший фрукт?» акцент робиться на «людському факторі», як на корисному, так і на шкідливому. Головні питання на заняттях – як?, чому?, навіщо? «Природа» - Чому люди стали вирощувати рослини (причина), як (різні способи), навіщо (мета). «Математика» - Чому плоди різні за розміром, формою, смаком? Як виміряти розмір, масу, площу, об'єм? Навіщо це людині? Яка користь від цього усім? Яка шкода, як її уникнути або зменшити?

Таким чином, по-перше, формується цілісне уявлення про досліджувану область, а по-друге, в дитини виховується стійка потреба досліджувати щось нове, вчитися новому, міркувати та аналізувати замість страху перед новими знаннями та пасивністю перед життєвими змінами.
При роботі з дітьми за даною програмою на заняттях:
створюється освітнє середовище, що забезпечує зняття всіх стресоформуючих факторів навчального процесу (принцип психологічної комфортності);
нові знання даються не в готовому вигляді, а через самостійні відкриття (діяльнісний принцип);
при введенні нового знання розкривається його взаємозв'язок з іншими предметами і явищами навколишнього світу (принцип цілісного уявлення про світ);
забезпечується можливість руху кожної дитини своїм темпом (принцип диференціації);
формується вміння здійснювати свій власний вибір (принцип варіативності);
процес навчання зорієнтований на отримання дітьми особистого досвіду творчої діяльності (принцип творчості);
забезпечується наступність між усіма ступенями навчання (принципи неперервності, наступності та ускладнення).
Така інтегративна програма дає дитині можливість пізнавати світ у всіх його взаємозв'язках, з використанням наукових знань, здобутків літератури, музики, живопису, що сприяє емоційному розвитку особистості дитини і формуванню його творчого мислення.

За нашою програмою дитина з перших років навчається йти назустріч життю, реалізовувати свій потенціал, бути відкритою до життєвих вражень, жити у злагоді з самим собою і довкіллям!

Запишіться на безкоштовне пробне заняття до нас, і Ви все самі побачите на власні очі.
Чекаємо на Вас!


Записатись на пробне заняття
Безкоштовний пробний день в "ЕкоНяня"
Запишіться на безкоштовний пробний день в "ЕкоНяня" і на власні очі переконайтесь на скільки у нас чудово
Made on
Tilda